Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Arg o besviken........

Av Marie - 30 december 2009 09:12

Är så besviken på SAS, dem bara strular till allt.

Idag skulle Anders kommit hit kl 12 men när han skulle flyga med SAS i morse fanns ej hans bokning fast han hade det på papper.

 

Och sen kunde dem ej fixa det. Hoppas bara vi finner ett sett så han kan komma idag.

Ska ALDRIG använda mig utav SAS mer om detta ej fixar sig.

 

Så nu e man lite irriterad.

 

Skriver mer under dagen puss o kram på er

 

Jaha, pga SAS jäkla misstag så är man ensam ikväll.   Så förbannad man är på dem nu och att dem inte kan erkänna sina misstag är det värsta.

 

Men men vi ger inte upp. Han ska komma ner hit till mig i alla fall på något sätt.   

 

Tur att datan och internet finns   

 

Imorgon är det nyårsafton. Förstår ej vart detta året har tagit vägen alltså. Tyckte det precis var Januari 2009 o nu e det snart Januari 2010. Men det nya året ska börja med en smäll hoppas vi i alla fall.

Hoppas att jag mår bättre i morgon i alla fall. Vill ej vara sjuk.

 

puss på er igen

 

Dagen närmar sig sitt slut o det e då bara 1 dag kvar på detta året det är inte klokt. Men nästa år kan bara bli bättre o bättre. Många planer för nästa år har man. Ev. prova på nytt jobb, börja plugga, flytta, hjälpa Anders med o starta upp ett företag, åka till många olika länder men men vi får se om tiden räcker till bara för detta året gick fort.

 

Kan knappt tro att man bli 28år om mindre än 2månader men så är det.   

 

Men innan dess blir det nog ett sexparty så det ska bli skoj. ;-)

 

Ha det så bra igen puss o kram

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie - 29 januari 2010 01:11

Igår var en seg dag....först var det läkarbesök med Alexander och läkaren tror att Alexander är lactosintolerant, så nu ska vi prova och utesluta mjölkprodukter ngn vecka o se vad resultatet blir.   Sedan var det tid o kolla på 3st lgh, men ingen...

Av Marie - 27 januari 2010 20:52

Usch idag har det varit lite o stå i......Vaknade och kunde knappt vrida på huvudet. Sedan var det och väcka alla barnen och skicka iväg Malins barn till dagis. Sedan kom golvläggaren och fixade klart i köket, så fint det är nu...Sedan var det min tu...

Av Marie - 26 januari 2010 13:08

Hej igen,   vet att det var en evighet sedan jag skrev, men jag har bara ej haft energi. Men nu är jag back in action igen ;)   Ja, vad har då hänt? Jag har ramlat o stuckat höger handled och varit sjukskriven sedan den 13 jan nu. Ont som b...

Av Marie - 6 januari 2010 19:51

Idag har man jobbat o stått i. Efter jobb blev det 95års kalas hos min farfar. Det är så roligt o se att han forfarande mår toppen o allt. Var trevligt men något saknades. :-(   Min älskling kunde ej komma igår. Hoppas han kan komma hit snart i a...

Av Marie - 4 januari 2010 20:09

Nu är det mindre än 1 dygn tills jag får se min ögonsten och jag bara längtar så. Just nu finns inget annat som skulle kunna glädja mig så mycket. Är lyckligare än någonsin. Kommer att räkna ner timmarna tills vi ses. Du värmer mitt hjärta så.   ...

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards