Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Marie - 2 januari 2010 10:08

Nyår började med att Anders var sjuk och kunde ej komma. Några vänner ville fira nyår tillsammans och vi hade det trevligt i alla fall fram tills midnatt eller så.

 

Jag började må jättedåligt. Mina vänner ringde efter ambulans och när ambulansen kom tog dem blodsockret på mig o det var över 20, inte alls bra eftersom det ska ligga mellan 5-8. Men jag ville ej åka med dem utan fick bara extra insulin. Men vid 03-04 mådde jag skit fortfarande o tog extra insulin men då vågade jag inte lägga mig igen. Min kompis ringde då efter ambulans igen som kom o då var mitt socker uppe på 14 fortfarande efter extra insulin o allt. Fick åka in till akuten där jag fick stanna till 08 på morgonen men varför det blev såhär vet dem inte.

Men nu mår jag bättre i alla fall och har förmodligen något och se fram emot i veckan....eller rättare sagt jag har mycket att se framemot i veckan.

 

Jag sårade även den personen som betyder mest för mig, och det finns inget som jag hellre skulle ändra på än det. Jag hatar mig själv för det. Och hoppas på att den personen förlåter mig ;-) .

Jag menar allt vad jag har sagt om mina känslor och så. Mina känslor är så starka för denna personen och jag hoppas att han känner likadant...

 

Skulle ge allt för att få vara i hans famn nu o få bevisa att jag menar allvar med allt och att jag är ledsen för allt jag har gjort fel.

Jag hoppas jag kan få honom o lita på mig igen. Vill börja det nya året med honom och hoppas att han med vill det. Han vet vad jag känner.  Mitt  slår för honom.

Hans röst får mig o bli lugn o känna mig trygg.

Jag älskar dig ska du veta.

Namnger ej personen än men han vet att jag menar honom hoppas jag.

 

puss på er ;-)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards