Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Marie - 27 januari 2010 20:52

Usch idag har det varit lite o stå i......Vaknade och kunde knappt vrida på huvudet. Sedan var det och väcka alla barnen och skicka iväg Malins barn till dagis. Sedan kom golvläggaren och fixade klart i köket, så fint det är nu...Sedan var det min tur o gå iväg med min son till dagis och att lämna vantarna till Alexsander och Mathilda på dagis som min lilla snuttis glömde här hemma.

 

Sedan kom en kompis med fika till oss. Sedan var vi en runda hos Malin.

 

Helt plötsligt sedan knackade det på dörren och där står mitt ex. Malin stannar hemma och jag hämtar alla barnen på dagis. Medans jag var borta fick jag mysko sms från mitt ex och där började bråket. När jag kom hem tog det ett tag innan vi gick undan o började bråka, han hotade bl.a..med att ta med sonen till Litauen men sedan orkade jag ej mer så jag gick därifrån och då följde han efter och vi började bråka igen och jag sa till honom o gå o han tog tag i mig, jag blev så rädd och det blev Malin med. Hon var påväg o ringa polisen. Det tog ett tag men sedan så slutade han. Sedan har han hållt på o be om ursäkt hela kvällen men det hjälper ej.

 

Jag orkar ej hålla på såhär. :(

 

Nu e man ensam hemma o sonen sover men känner mig fortfarande skakig o så. Hade ej velat vara ensam ikväll.

 

Imorgon ska jag till doktorn med lilleman på morgonen o sen ska han till dagis. Jag och Malin ska kolla på 3st lgh och hoppas på att allt löser sig till det bästa. Sedan vad som händer är ej bestämnt.

 

Saknar Malin o mina bonusbarn o lilla teddy. Har varit underbart o ha dem här sedan i söndags. Men imorgon ses vi igen.

 

Hoppas verkligen jag kan sova denna natten.

 

Älskar dig gumman ;)

 

puss på er alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards