Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Marie - 26 januari 2010 13:08

Hej igen,

 

vet att det var en evighet sedan jag skrev, men jag har bara ej haft energi. Men nu är jag back in action igen ;)

 

Ja, vad har då hänt?

Jag har ramlat o stuckat höger handled och varit sjukskriven sedan den 13 jan nu. Ont som bara den har det gjort men är bättre nu.

 

Sedan har jag tillbringat mycket tid med min favvotjej o bonusbarn. Dem har sovit här sedan i söndags nu och vi trivs underbart tillsammans. Ska titta på lägenheter tillsammans i veckan, jag o Malin. Kanske det blir flytt snart vem vet :).

 

Trivs i min gummas närhet. Vad skulle jag gjort utan dig Malin??

 

Idag är här en som fixar o lägger nytt golv i mitt kök..*äntligen alltså*

Nytt fint golv blir det o undertiden har man en fin man o titta på   

 

   Denna får min sötis av mig, för att du får mig o må bra ;-)

 

Blir skräckfilm ikväll igen med sötnosen, 3je kvällen i rad så trevligt.

 

Jaja nu ska jag umgås med Malin o kolla in golvläggaren....ha det så gött

 

puss o kram på er alla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards