Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Marie - 3 januari 2010 12:40

Snodde listan av Malin, sorry snäckan, hoppas det ej gjorde ngt?? *puss*

 

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm ja blev riktigt kär

 

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga så ja jag höllt dem ;-)

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja


4. Dog någon som stod dig nära? Nej


5. Vilka länder besökte du? Danmark


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Min kärlek ;-)


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 14 December

 

8. Vad var din största framgång 2009? Fått en underbar man o en underbar vän

 

9. Största misstaget? Att jag ej träffade honom tidigare

 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja lite grann har jag

 

11. Bästa köpet? hmmm svårt vet ej


12. Vad spenderade du mest pengar på? Sonen,lägenheten, körkortet


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min nya vän Malin o min man o sedan ngr till.

 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Be my Baby från dirty dancing

 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare

 

16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat min man tidigare


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lyssnade mindre på vissa folk


18. Hur tillbringar du julen? Med mina föräldrar o min son


19. Blev du kär i år? Ja, mer än någonsin förut. Är fortfarande jättekär ;-)


20. Favoritprogram på TV? CSI

 

21. Bästa boken du läste i år? Den bästa Julen av Laura Iding


22. Största musikaliska upptäckten? Jadu säg det....

 

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Nope


25. Något du önskade dig men inte fick? massor av saker

 

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade  familjen o släkten här

 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Träffat min man tidigare

 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Kjol, leggings, tröja m.m

 

29. Vad fick dig att må bra? Min son, min älskling o mina vänner spec Malin

 

31. Vem saknade du? Många olika


32. De bästa nya människorna du träffade? Min äslkling ;-) , Malin, Jocke, Johan m.fl

Av Marie - 3 januari 2010 10:49

Jaha ännu en dag på detta året har påbörjats.

Idag skulle min moster fyllt 57år, men tyvär finns hon ej hos oss längre ju. Men hon finns i våra tankar.

 

Ja, vad händer idag? ska fortsätta o städa lite o sen kommer eventuellt min bästa väninna Malin o hennes barn Alexsander och Mathilda, mina två bonusbarn (  älskar er så ). Jag ska laga kycklingvingsgryta med ris tror jag det blir.

 

Pratade precis med min favorit arbetskamrat.

Therese är så go och söt, hon ställer alltid upp för en även om hon även är ensamstående mamma och inte har det så lätt alltid.

Gumman du är verkligen min favorit ska du veta.   

 

Sedan får vi se om jag får trevligt besök på tisdag eller ej. Men jag tror nog att jag får det.   

 

Nej nu får jag fortsätta här men det blir kanske mer under dagen här..kram på er

 

Tack för idag snäckan. Älskar o tillbringa tid med er, även om barnen bara bråkar o har sig.

 

Min lilla gumma o hennes barn gick precis hem så nu nattas lilleman här eftersom det är dagis imorgon.

Det har varit fullt ös här hemma. Ätit middag, delat på pepparkakshuset och gjort chokladbollar, jag hade även gjort en sockerkaka med vanlij o russin innan dem kom.

Nu sitter man här ensam igen o bara längtar efter någon speciell.

Men snart så slipper jag vänta mera.

 

Hade en underbar eftermiddag med min sötis. Nu blir det mest o sitta vid datan för på tv finns ju inget spec...förutom hockeyn sen, som även min älskling ska se. Puss älskar dig (du vet vem du är)

 

ha det så gött

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards