Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Marie - 29 januari 2010 01:11

Igår var en seg dag....först var det läkarbesök med Alexander och läkaren tror att Alexander är lactosintolerant, så nu ska vi prova och utesluta mjölkprodukter ngn vecka o se vad resultatet blir.

 

Sedan var det tid o kolla på 3st lgh, men ingen som tilltalade oss sådär. Vi får kanske leta vidare.....

 

Hade ingen energi idag alltså men men.

 

Fick besök på kvällen av Marie och vi beställde pizza o snacka skit. Kul att man har fått kontakt med ytterliggare en tjej.

 

Imorgon bär det av till frisören...då får man se vad dem hittar på för ngt för dem har fria händer ang frisyr o färg....nervös e man....Min lilla sötis Malin ska följa med mig ;)

 

På lördag ska min o Malins killkompis tatuera mig och detta e bilden:)

 

Nej man kanske skulle ta o lägga sig så man får sovit ngt...puss o kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min blogg. Här kan ni följa vad som händer i mitt o min sons liv och självklart alla mina vänner o nära o käras. Min son Alexander är född i dec 2006 och jag (Marie) är född feb 1982. Dejtar just nu en underbar man.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards